TEACHER: Ek Aisa SentenseBatao
TEACHER: Ek Aisa SentenseBatao Jis Mein URDU , HINDI ,PUNJABI Aur ENGLISH Ka SahiUse Hua Ho ….…......
SANTA : ISHAQ DI GALI VICHNO ENTRY …. =P =D
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1044 views
Similar Jokes
Pathan car ki Battery change karwane gaya.
Mechanic: Sahab! Exide ki daal doon?
Pathan: Nahi yaar, dona side ki daal de, warna phir problem hogi.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan k Ghar Mai Billi Rehti thi,
Woh Billi se Tang Aa kar Usay kahi Chhor Aaya.
Ghar Aaya to Bili Us Se Pehly Ponch Chuki Thi.
Pathan Bili ko Dobara Kahen Door Chor k Aaya,
Billi Phir Us Se Pehly Ghar Pohnch Gai.
Pathan ko Bohat Ghussa Aaya Is Baar Wo Billi ko Bohat hi Ziyada Door Chorny Gaya.
Wahan Se Usny Wife ko Phone Kya.
Pathan: Billi Ghar Pohanch Gai Ya Nahi?
Wife: Han Pohnch Gai Hai.
Pathan: Us Kamini Se Bol k Mujy Aaker Le Jaye,
Main Rasta Bhol Gaya Hon
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:mujhe aik aisa husband chahye jo achi baten kare hansi mazak kare aur mujhe gane bi sunae
pappu:tu husband choro aur fm radio le lo
by Sabir shah (few years ago!)
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha
S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia
Sipahi!Sir Akhri Shart,
Wo B Apse
Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.
S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai
Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga
S.H.O!Thek Hai
5000 Ki Shart Lg Gai
Sipahi Ne pent utrwy
5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia
Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka
0r Rony Lgy
S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?
Staf
ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
NEW CADBURY AD
Boy : Can I have a bite of your dairy milk ?? :)
Girl : Kya mein aapko jaant hun ? :O
Boy : Jaldi de de behen, Momo's kha ke aaya hun ,mirchi lagi
hai :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Master-2 me se 2 gye to kitne rhe?
Golu-samjh me nhi aya.
Master-Beta tumare pas 2 Roti h,tumne do roti khali,tumare pas kya bacha?
Golu-sabji..
by Pak101.com (few years ago!)
A Man got Taweez to control his wife. After 1 month he reports to
Pir. “No change in wife but neighbor’s wife is in control”
Pir: Its called a side effect
by Pak101.com (few years ago!)
A man and a woman meet in an elevator. "Where are you heading today?" the man asks. "I'm going down to give blood." "How much do you get paid for giving blood?" "About $20." "Wow," says the man, "I'm going up to donate sperm, and the sperm bank pays $100." The woman angrily gets off the elevator. The next day, the man and woman meet in the elevator again. "Fancy meeting you again. Where you off to today?" "Sperm bank," she says with her mouth full.
by inayat khan (few years ago!)
Santa: Mere BV Zero meter hai.
Banta: Tujhe kese pta?
Santa: Shadi se pehle 4 logo ne check kr k muje Batya tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa opened a petrol pump, but not even one customer went there. You know why?
Because he opened petrol pump on second floor..
by Pak101.com (few years ago!)